7 Ocak 2011 Cuma

RESİM DÜNYAM
































21 yorum:

Tuna dedi ki...

Güzel resimlerinle yeniden buluştum.Devamını bekliyorum.. :)))sevgiler...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok teşekkür ederim Tunacım .Yakında devamını ekleyeceğim...İlk izleyicim olduğun için ayrıca teşekkür:+

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Natalicim, şimdi farkettim. Görmediğim bir sürü resmin var , hepsi çok güzel. Devamını bekliyoruz. sevgiler

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim,teşekkürler.Evet resim blogum farkedilmiyor pek,bir çare buluruz...

Adsız dedi ki...

Bunlar harika =)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Sevgili Bir Günlük
Çok teşekkür ederim ...

buket dedi ki...

resim blogunu yeni farkettim, gerçekten çok hoş resimler. daha fazla zaman geçirmeliyim blogunda natalicim, çok şaşırıyorum ve eğleniyorum çünkü..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Buketcim ,çok teşekkür ederim.Her zaman beklerim...

inci çiçeği dedi ki...

çok güzel resimler, hepsini sevdim ama özellikle teldeki kuşlara bayıldım:))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Sevgili İnci Çiçeği,resimlerimi beğenmenize sevindim...çok teşekkürler.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Çok sevdim resimlerinizi :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok mersi,sevgilerimle...:)

ozlems.corner dedi ki...

Kuşlara bayıldım çok güzeller...

Gulsen dedi ki...

Resimleri çok beğendim tebrik ederim

okuyan dedi ki...

muhteşem... hayranlıkla takipteyim:)
sevgilerimle...

ecerce dedi ki...

2. ve 3. tablonuz çok güzel. hepsi çok güzel... ellerinize sağlık. keyifle takip edeceğim:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Özlem's corner
Gülsen
Okuyan
Ecerce,hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum:)Sevgiler...

Jane dedi ki...

Natali'cim resimlerini yayınladığın bir bloğun olduğunu yeni gördüm. Hepsi çok çok güzel. Bunlardan kartpostal bastırmalısın bence. Her biri ayrı harika ve ben hangisine yorum yapacağıma şaşırdım. Ama en çok ilk sayfadaki pembe güller altındaki bisikleti beğendim; hani sulu boya çalışması olan. Sulu boya çalışmalarına karşı ayrı bir hevesim var resim sanatında.

Çok yeteneklisin Natalim, başarılarının devamını dilerim. ;)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Deli kitabım, demek yeni gördün bu blogumu:))gizlice kenardan bakıyordu oysa;)
Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, o resmimi ben de severim Burgazada'da görüp fotolamış sonra da çizmiştim...
Çok çok teşekkürler:)

Unknown dedi ki...

Siz bir harikasınızzzzzzzzz yaaaa

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Sevgili Esra, çooook teşekkür ederim:))))