31 Ocak 2011 Pazartesi




















10 yorum:

buket dedi ki...

ilk resim muhteşem benim için. hepsi güzel ama 1. sini çok çooookk beğendim. Ellerine sağlık..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok teşekkür ederim ,Buketcim.Beğendiğine sevindim.

CEPAYNASI dedi ki...

2.resime bayıldım:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Cep Aynası,çok teşekkürler...

okuyan dedi ki...

tüm çalışmalarınız çok güzel... ancak martılar ve 1. resminizi çok çok beğendim:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Okuyan,resimlerimi beğenmenize çok sevindim...çok teşekkürler!

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çingene kızına ve gemili çaışmaya bayıldım...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Yetenek-sizin,çoook teşekkürler:)

ecerce dedi ki...

çatıların ve çanak antenlerin olduğu tablonuza bayıldım. martılar nefis. değişik tarz resimler var bu grupta ve hepsini çok beğendim, ellerinize sağlık:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ecerce,ziyaretiniz ve değerli yorumlarınız için teşekkür ederim:)