14 Temmuz 2014 Pazartesi

Sulu boya manzara çalışmalarım...



9 yorum:

loverK dedi ki...

Çok güzeller emeğinize sağlık :)

Nilgün Komar dedi ki...

çok güzeller

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşlar:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

sen cidden sanatçısın Natali'cim emeklerine sağlık canım ...

ELİF dedi ki...

Resimlerinin hepsine tek tek baktım.Sanki okumaya değer kitaplar gibiler her biri.Yüreğinin güzel cümleleriyle çizdiğin o kadar belli ki,o güzellikler hiç solmasın..
Sevgimle..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Sağol Özlemcim, beğenilmesi güzel tabi:))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Sevgili Elif, ne güzel sözler bunlar...Bir insana bunları hissettirdiyse resimlerim ne ala:))
Çok çok teşekkür ediyorum, içten sevgilerimle...

morkalemlik dedi ki...

bu bloğunu şimdi farkettim inan :) Çok güzel herbiri sokak bina fotoğrafların brni çok etkiledi, ve son manzara resimlerin bir harika, devam et olur mu?

Sevgiler

Morkalemlik :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Sevgili morkalemlik:) resimlerimi beğenmene cok sevindim ayrıca devam et demen bile beni çok şevklendirdi...bilirsin biz biraz motivasyon isteriz;)) sağol canım.